سخنی جالب از شکسییر!!!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 12940
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

دنیای عشق و حال
خوش آمدید
پنج شنبه 20 مهر 1398برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : Saeed mohammadi

به دختران در کودکی شیر سگ دهید،شاید در بزرگی وفا بیاموزند!



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت18:03---12 بهمن 1391
هفت نصيحت مولانا
گشاده دست باش، جاري باش، كمك كن (مثل رود)
باشفقت و مهربان باش (مثل خورشيد)
اگركسي اشتباه كرد آن رابه پوشان (مثل شب)
وقتي عصباني شدي خاموش باش (مثل مرگ)
متواضع باش و كبر نداشته باش (مثل خاك)
بخشش و عفو داشته باش (مثل دريا )
اگر مي‌خواهي ديگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آينه)

می گی چیکار کنم؟
اخه مگه من چیکار کردم که جنا بالی ناراحت شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ببخشید
بـــــــــــــــــــــــــــ ـــبـــــــخــــــــشـــــــیـ ــــــــد
خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا منو می بخشید
بچه که نیستی نازتو بکشم!!


neda
ساعت19:21---25 دی 1391
سلام
ممنون واسه کامنتت
بازم بیا


neda
ساعت19:18---3 دی 1391
عاشقی





عاشقی چیزی برای هدیه نیست











طرح دریا و غروب و گریه نیست











عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست











صحبت از شمع و گل و پروانه نیست











عاشقی تنهای تنها یک تب است











بی تو مردن در سکوت یک شب است...
-------------------------------------------------------- ---------------------------





من موندم این شکسپیرمادرمرده کی اینا روگفته؟
سلام خیلی باوبت حال کردم
به وبم سربزنیا


jigily
ساعت18:39---30 آذر 1391
تولد تولد تولدم مبارک!
بدو بیا جشن تولدم


mahsa
ساعت17:02---30 آذر 1391



میان ماندن و نماندن





فاصله تنها یک حرف ساده بود





از قول من





به باران بی امان بگو :





دل اگر دل باشد ،





آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد



پاسخ:مرسی گلم


mahsa
ساعت13:11---30 آذر 1391
ا
ای بابا اخه کی شکسپیر این حرفو زده دادا؟
عجب!


jigily
ساعت20:46---11 آبان 1391
ببخشید سیم کارتم سوخته هروقت وقت شد میرم میدون امام درستش کنم داداشی

jigily
ساعت14:49---22 مهر 1391
اشکالی نداره حالا داداشم میشی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب